8/24/2022

The wine is romantic. 〜ワインはロマンチック〜

 


Once we bottle our brand wine, we were so looking forward to shipping them to people who believe in us! Our first club shipment was very exciting. We packed the wines very carefully including our hand-written message. And we are still continuing that even now.



自身のブランドのワインをボトリングすると、私たちを信じてくださっている方々にワインをシッピングすることをとても楽しみにしていました!初めてのクラブシップメントは、とてもワクワクしました。私たちは慎重にワインをパッキングして、手書きのメッセージも一緒に梱包しました。そしてそれは、今も続けています。






We also got excited with making the wine pairing food. One of the recipes that we created was Salmon Zucchini Lasagna. This takes a little more time to make, but it turned out to be very delicious!


私たちは、ワインペアリングフードを作ることにもワクワクしました。 私たちが創作したレシピのひとつは、サーモンズッキーニラザニアでした。作るのに少々時間がかかりましたが、とてもおいしく仕上がりました!






For good or bad, we don't have a lot of time to make this kind of dish these days. But someday, we should make it again. What's your favorite food to pair with dry white or dry rosé?


良くも悪くも、最近こういうお料理を作る時間があまりありませんが、いつかまた作りたいです。皆さんは、ドライな白ワインやドライなロゼとのペアリングフードとして、どんなお料理がお好きですか?







This is white wine jelly. Don't you think wine is so interesting? If you drink as is, it's delicious. You can create the recipe of the food to pair with your favorite wine. And also, you can actually use the wine to make the dish. How romantic the wine is.



これは、白ワインのゼリーです。ワインって、とてもおもしろいと思いませんか? そのまま飲めばおいしい。お気に入りのワインとのペアリングフードのレシピを作ることもできる。そしてさらに、ワインをお料理にも使える。ワインって、ロマンチックですよね。






We got to know the editor who writes the article for the web / printed magazine. She asked us if she can interview about the reasons every winery needs a dog. Of course, we said yes! This was the photo they used. And here is the article page.





私たちは、ウェブ/印刷雑誌の記事を書くエディターさんと知り合いました。彼女は私たちに、ワイナリーに犬が必要な理由についてインタビューしてもいいかと尋ねました。もちろん、はい!と答えました。これは、記事に使われた写真、そしてこれが記事のページです。








Kula Vineyards started another growing season. It was our third year as a grape grower.


クラぶどう園では、また成長期が始まりました。ぶどう栽培者として3年目でした。





Have a fantastic day!



にほんブログ村 酒ブログ ワインへ




No comments:

Post a Comment

Harvesting three years ago 〜3年前の収穫〜

  September, 2020 has started. 2020年の9月が始まりました。 We were taking some samples from our vineyard, and checking the numbers to see when to harve...