6/17/2022

Breaking news! A Gold Medal 〜速報!ゴールドメダルです〜

 


We are happy to announce that we received a Gold Medal on our Golden Blend 2021 from OC Fair Commercial Wine Competition! The score was 92 points. This wine is Rhône Style Blend of Grenache Blanc, Roussane, Picpoul Blanc and Viognier. 


うれしいニュースです。OC Fair Commercial Wine Competitionから私たちのGolden Blend 2021に、ゴールドメダルを頂きました!スコアは、92点でした。このワインは、グルナッシュブラン、ルーサンヌ、ピックプールブランのローヌスタイルのブレンドです。





This label was created with a special pencil design to dedicate to Ehime who was contributing herself as a winery dog since we moved to Paso Robles Wine Country eight years ago. As a Gold(en) Retriever, she is working for us even from the Rainbow Bridge and brought us a Gold Medal. 


このラベルは、8年前にパソロブレス・ワインカントリーに引っ越して来て以来ずっとワイナリードッグとして貢献してくれていたえひめに捧げるため、特別なペンシルデザインで作られたラベルです。ゴールド(デン)レトリバーとして、今もなお虹の橋から私たちのために働き、ゴールドメダルをもたらしてくれました。





We love you so much, Ehime.

えひめ、本当に大好きだよ。




Have a Golden day!



にほんブログ村 酒ブログ ワインへ




No comments:

Post a Comment

Harvesting three years ago 〜3年前の収穫〜

  September, 2020 has started. 2020年の9月が始まりました。 We were taking some samples from our vineyard, and checking the numbers to see when to harve...