7/29/2023

Receiving Best of Class, Double Gold and earning 96 points! 〜ベストオブクラス、ダブルゴールド受賞、そして96ポイント獲得!〜

 


At the end of June in 2023, the exciting news was announced by Central Coast Wine Competition, one the of the largest wine competitions in California. Our Picpoul Blanc 2021 received Best of Class, Double Gold and earned 96 points! 



2023年6月下旬、カリフォルニア州の最大ワインコンペティションのひとつ、セントラルコースト・ワインコンペティションからエキサイティングなニュースが発表されました。私たちのピックプルブラン2021がなんと、ベストオブクラス、ダブルゴールドを受賞し、96ポイントを獲得しました!





Hana's Bordeaux-style Blend 2020 received Double Gold, which means it received over 95 points. And also, Ken's Estate Cabernet Sauvignon 2020 received Silver.



ハナズ・ボルドースタイルブレンド 2020はダブルゴールドを受賞、そしてそれは、95ポイント以上を獲得したことを意味します。さらに、ケンズ・エステート・カベルネソーヴィニヨン 2020はシルバーを受賞しました。




We only entered three wines this year, and all of them came back with the great result. We are very happy with these awards.



今年は3種のワインのみをエントリーしましたが、そのすべてが素晴らしい結果で帰って来ました。今回の受賞を、とても幸せに思っています。







Because of the result, we were selected as one of 30 wineries who can pour for Gold Medal Wine Tasting at Mid State Fair. We heard there were about 200 people who purchased tickets for tasting. It was amazing to see so many people, and also it was fun telling the stories about Kula Vineyards & Winery. 



この結果を頂き、ミッドステイトフェアでのゴールドメダルワインテイスティングを行う30のワイナリーのひとつとして私たちは選ばれました。約200人の人たちがテイスティングのチケットを購入したと聞きました。そんなたくさんの方々に会えるのはすごいことだな、と思い、また、クラヴィンヤーズ&ワイナリーについてのお話しをさせて頂くのは楽しいことでした。




We can move forward every day and keep making high quality wines thanks to you for supporting us continuously. Thank you so much much!


私たちが毎日前に進めて高品質のワインを造ることができるのは、皆様の絶え間ぬサポートのおかげです。本当にありがとうございます!





Have a brilliant day♪



にほんブログ村 酒ブログ ワインへ


にほんブログ村 酒ブログへ


にほんブログ村 酒ブログ お酒造りへ






No comments:

Post a Comment

Harvesting three years ago 〜3年前の収穫〜

  September, 2020 has started. 2020年の9月が始まりました。 We were taking some samples from our vineyard, and checking the numbers to see when to harve...