6/23/2022

Gold! A Symbol of the Central Coast 〜ゴールド!セントラルコーストのシンボル〜

 


Central Coast Wine Competition brought us the happy news! 


セントラルコーストワインコンペティションから、うれしいニュースが届きました!




Golden Blend 2021 received a Gold Medal (the second Gold Medal after OC Fair Commercial Wine Competition), Viognier 2021 received a Gold Medal for artwork as A Symbol of the Central Coast; Picpoul Blanc 2021 & Grenache Rosé also received Silver Medals.


ゴールドブレンド2021には金賞(OCフェア・コマーシャルワインコンペティションに次いで二つ目の金賞!)、ヴィオニエ2021のアートワークには、セントラルコーストのシンボルとして金賞、ピックプールブランとグルナッシュロゼには、銀賞が与えられました。







This vineyard label with our three beloved dogs was pencil-designed by a local artist in early 2016, and it shows our passion and love when we first started as a winery. We are very happy this is recognized as A Symbol of the Central Coast. Kahlua, Kona and Ehime at the Rainbow Bridge are still working hard to make us happy.



私たちの愛しい三頭の犬たちが一緒のこのぶどう園ラベルは、2016年の初め、地元のアーティストによって鉛筆デザインで作成されました。このラベルは、私たちが初めてワイナリーとして始まったときの情熱や愛情を表しています。これが、セントラルコーストのシンボルとして認識されたことが、とってもうれしいです。虹の橋のカルア、コナそしてえひめ、いまだに私たちを喜ばそうとしてくれているのですね。





Have a delightful day!



にほんブログ村 酒ブログ ワインへ






No comments:

Post a Comment

Harvesting three years ago 〜3年前の収穫〜

  September, 2020 has started. 2020年の9月が始まりました。 We were taking some samples from our vineyard, and checking the numbers to see when to harve...