5/31/2022

Welcome to Kula Vineyards & Winery! 〜クラぶどう園&ワイナリーへようこそ!〜




Welcome to Kula Vineyards & Winery! 


クラぶどう園&ワイナリーへようこそ!




Our vineyard is located in the Paso Robles area in California. This beautiful Wine Country is between San Francisco and Los Angeles along California's Central Coast. 


私たちのぶどう園は、カリフォルニア州のパソロブレス地域にあります。この美しいワインカントリーは、サンフランシスコとロサンゼルスの間、カリフォルニア・セントラルコースト沿いに位置しています。







My husband & I moved to this area with our amazing dogs in 2014 to become grape growers. It was a very big challenge in our lives. 



主人と私はぶどう栽培者になるため、2014年に我が家の愛犬たちと共に、この地域に引っ越してきました。それは私たちの人生において、とても大きなチャレンジでした。





We named our vineyard Kula Vineyards. "Kula" means "gold" and "golden" in Hawaiian language. We used to live in Hawaii, and that's where our Aloha spirit comes from. And we brought a very loyal Golden Retriever, Kona with us when we moved to the mainland of America.



私たちは自分たちのぶどう園を、クラぶどう園と名づけました。「クラ」はハワイ語で、「ゴールド」や「ゴールデン」という意味です。私たちは以前ハワイに住んでいて、そのアロハ精神は、ハワイからやって来ました。そしてアメリカ本土に引っ越したときに、とても忠誠心のあるゴールデンレトリバー、コナを連れて来たのです。








This is the eighth year since we moved to this Wine Country. Going through ups and downs included a lot of happiness, fun times, and painful experiences, we are here now as a small winey owner in California. We can't wait to share our journey from those years and our dream for the future with you soon.



私たちがこのワインカントリーに引っ越して来てから、今年で8年目です。たくさんの幸せ、楽しい時間、そして痛みを含めたアップダウンを経験し、私たちは今、カリフォルニアの小さなワイナリーのオーナーとしてここにいます。これまで私たちがやってきたこと、そして私たちの将来の夢を皆様とこれからシェアできることを楽しみにしています。





Have a fantastic day!






にほんブログ村 酒ブログ ワインへ




No comments:

Post a Comment

Harvesting three years ago 〜3年前の収穫〜

  September, 2020 has started. 2020年の9月が始まりました。 We were taking some samples from our vineyard, and checking the numbers to see when to harve...